Sunday 16 October 2011

حالة مبارك الصحية

كتير نصحوني بلاش احط الفيديو علشان المحاكمة وكده بس الاسئلة عندي كتير ولازم يكون ليها اجابة...

اولا تعريف بسيط: المصوريين اللي بيدخلوا ويصوروا مبارك واي حد معاه في قصر الرئاسة تقريبا مش بيتغيروا وبتكون مجموعات محددة ومعروفة... دلوقتي بقى شوفوا الفيديو ونرجع نسأل



طيب الحالة دي مش زي دور البرد بتيجي وتروح... يبقى بعض من الأسئلة اللي عندي:

- من امتى الحالة دي؟
- ازاي مبارك كان بيدير أعمال البلد وهو مش قادر يتعرف على الناس اللي بيشوفهم باستمرار؟
- مين كان عارف عن الحالة دي؟
- مين المفروض كان يبلغ عن حالة مبارك وسكت ليه؟
- مين كان بيدير البلد مكان مبارك؟
- مين استفاد من الحالة دي؟

وطبعا في اسئلة اكتر بس نجاوب على دول والباقي حيبان..


اول ما شفت الفيديو افتكرت مسرحية الزعيم....

على فكرة انا حاطة اسمي ونزلت الفيديو وانا في مصر لان ناس كتير اتهمتني ايام الثورة بالخيانة واني عندي اجندة خارجية والفيلم الفاكس ده.

في انتظار اجوبة لهذه الاسئلة

No comments:

Post a Comment